RECEPTA CASOLANA DE CHALKPAINT

Avui el post no va de costura

de tant en tant s'han de provar altres tècniques

en aquest post et parlaré del chalkpaint casolà, 

t'explico: com que no tenia gaire clar com anava 

(encara que en molts blocs hagués llegit que és una passada)
i el volia provar si o si en un lloc petit sense haver de comprar un pot, vaig estar mirant per internet i vaig trobar una pila de "receptes casolanes" per fabricar-ne.



Tenia clar que volia pintar uns marcs de fusta molt senzills que havia comprat a ikea feia set anys!!!!!!!!
I els volia pintar de color gris (si, que original, ja ho sé)
així que t'ensenyo el resultat i si t'agrada el que veus després, trobaràs la recepta utilitzada per mi ja que de les que vaig trobar per la xarxa, finalment vaig fer-la al meu gust segons els materials que tenia per casa...

RECEPTA


Vaig dissoldre el guix (esmicolat el màxim possible) amb l'aigua calenta, després mica en mica vaig anar afegint la pintura acrílica.
Jo vaig donar dues capes de pintura grisa tot i que en primer lloc havia fet una passada amb pintura acrílica de color rosa pastel.


Quan va estar ben sec, amb un tros de de paper de vidre vaig llimar els llocs on ho volia més envellit i finalment vaig pulir-ho amb un drap de cotó i una mica de cera incolora per protegir la pintura.


Oi que és fàcil i barat?


Pel que tinc pensat en aquests moments si que compraré la pintura original chalkpaint però sóc tant sumament tossuda que primer he hagut de provar com anava...
Pel proper projecte chalkpaint però ja us avanço que haureu d'esperar força...

Petons.

1 comentari

  1. Doncs queda molt bé... i és una gran idea de personalitzar els marcs senzills de l'Ikea, esperant el teu proper projecte!http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina