DUES IDEES PER DECORAR UNA SUDADERA BÀSICA EN 15 MINUTS

Avui t'ensenyaré com personalitzar fàcilment i amb coses simples, una sudadera bàsica.
Seguramen tens un jersei llis i soso per casa i aquesta és una bonica manera de personalitzar-lo al teu gust.
Material necessari:
tutorial decorar sudadera basica

Plastidecor, cúter i tisores, llapis, maquineta i goma, pintura tèxtil, pinzell, freezer paper, paper de forn, tatxes metàl.liques per decorar i una planxa. 


PRIMERA IDEA
T'aconsello que rentis amb un programa curt el jersei abans de pintar-lo (just per treure els productes químics de la roba); a mi m'ha passat que al fer la primera rentada m'ha saltat la pintura...
Dibuixa una frase inspiradora directament al freezer paper (pensa que si no tens bona lletra, sempre pots ajudar-te del word i una impressora...) i talla amb compte amb el cúter per fer la plantilla.
tutorial decorar sudadera basica
El freezer paper és ideal per fer aquests tipus de treballs manuals, el planxes sobre la roba i queda perfectament enganxat, així pintes sense por que la pintura et sobresurti.
tutorial decorar sudadera basica
Recorda sempre de posar un cartró al mig per no tacar la part de darrere.
tutorial decorar sudadera basica
Pinta amb el pinzell procurant que quedi uniforme i deixa-ho assecar.
tutorial decorar sudadera basica
Mira que bonic està quedant... i ja veus que la plantilla és ideal perquè no se t'escapi la pintura...
tutorial decorar sudadera basica
I ja per acabar, pots donar un punt "rocker" posant unes tatxes metàl.liques en una màniga.
Són aquests petits detalls els que fan bonica la feina!
tutorial decorar sudadera basica

I la princesa ja està preparada per sortir al carrer!
tutorial decorar sudadera basica
T'ha agradat la polsera de la foto??? Ben aviat tindrem a la Ingrid de convidada per aquí...

SEGONA IDEA
Segueix les mateixes pautes per fer la plantilla però ara decorarem amb els plastidecors o ceres de colors.

Fes punta als plastidecors sobre un paper o un plat per cada color que necessitis.
tutorial decorar sudadera basica
Posa la punta dins de la plantilla procurant que no quedi cap tros fora perquè amb l'escalfor de la planxa tacaries la peça de roba.
Per sobre posa paper de forn (si no en tens fes servir un drap vell) i  amb la planxa a temperatura mitjana sense vapor ves planxant, ja veuràs que de mica en mica el plastidecor es va desfent i formant el dibuix.
tutorial decorar sudadera basica
El resultat és molt professional, queden espais buits i queda molt original.
tutorial decorar sudadera basica
Aquí et deixo un altre exemple de decoració amb ceres de colors.
tutorial decorar sudadera basica

IMPORTANT!
Si fas l'operació plastidecor i rentes el jersei, vigila quan planxis perquè sempre es desfarà una mica la cera, ves amb compte i recorda sempre a posar un drap vell!!!

Amb aquest post participo a #diymaniacas.

23 comentaris

  1. M'encanta la idea dels plastidecors!! Però no marxa a mesura que ho vas rentant?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No! No marxa si rentes a temperatura 30ª suposo que si ho fessis a més temperatura potser si... però jo tinc coses fetes de fa anys i ho tinc com el primer dia... Anima't!!!

      Elimina
  2. Nena!!! m'encanta!, estas feta tota una artistassa!!! Una pregunta, on has aconseguit el paper freezer? Jo l'he buscat per mil llocs i no hi ha manera!!!!. M'encanten totes les idees!!!! Un petonàs maquissima

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Andrea. Doncs el vaig comprar en un viatge a EEUU tot i que n'he trobat a Andorra en una botiga de manualitats on el venen a metres, segurament en pots trobar també però si vols te n'envio uns quants metres! Ja em dius. Ptó.

      Elimina
  3. Nena ets una artista!!! quina passada! quina vida més xula que has donat a peces bàsiques. He quedat enamorada dels plastidecors...crec que ho intentaré a veure si me'n surto! una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que t'hagi agradat... A veure si ens ensenyes aviat la teva feina!!!

      Elimina
  4. Chulísimas tus aportaciones! La idea de la pintura y la plancha la utilicé yo hace unos años para devorar unas camisetas de mis peques con estrellas. Muy chulas. Un abrazo!

    ResponElimina
  5. M'encanten les dues idees!! Ja he probat amb les dos, pero t'han quedar genial!! Per cert, acabo de descobrir el teu blog i m'encanta :D

    ResponElimina
  6. muy chulas las dos ideas, me encanta la segunda... saludines

    ResponElimina
  7. nena, ha quedat genial!! La idea dels plastidecors queda molt professional. m'encanta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja si que queda molt xula, ja veuràs que si proves la tècnica desl plastidecors no podràs parar de fer, fer i fer!!!!

      Elimina
  8. Molt chula! i lo millor les tatxes metàl.liques, molt bona idea!!

    ResponElimina
  9. Te han quedado genial. Me gustan mucho las dos propuestas. Así le das un toque especial a las sudaderas :)

    ResponElimina