CANVI DE MANS: ONNARTESANA

Et devia el post amb el canvi de mans que he rebut del sarau que va muntar l'Alicia de Ganxetades. Finalment aquí tens les fotos amb totes les coses boniques que m'ha enviat la Isabel d'Onnartesana, una preciositat com anireu veient al llarg del post.
Isabel, et torno a donar les gràcies per tercera vegada consecutiva, 
ha estat una sort que et sortís el meu nom al sorteig!!! ;))))

En obrir el paquet vaig trobar amb totes aquestes coses precioses
Jo no sabia que obrir primer...


I com que les làmines no estaven embolicades, doncs foto de les dues:
una frase que parla de mi feta a mà amb molt de carinyo,
i un patró d'un mandala a ganxet, per si algun dia n'aprenc! jjjjj 


Després em va cridar l'atenció el paquetet petit, amb el mateix washi que tinc jo a la col.lecció 
i una mica de fil, m'encanta!
A dins, una boquilla per fer un monederet
Quina monada direu totes!


I per continuar un altre paquet amb un bastidor de fusta... 
Estava com boja per tenir-ne un i va la Isabel i em llegeix el pensament a la distància... 
Mil gràcies preciosa!!!!!
I una tela divertidíssima per si se m'ocurreix deixar la boquilla sense utilitzar! ;))))


I ara sí que si, la creme de la creme,
amb tots vostès el meu nou amor!


Mon petit lapin français!

No em direu que no us ha enamorat tal com m'ha passat a mi???
I venia dins la seva capsa també tunnejada i amb el nom posat per la seva filla que també ha ajudat a l'intercanvi, no es pot ser més detallista!!!

En fi que estic súper contenta amb l'intercanvi, quan veig aquestes coses tan boniques de ganxet penso, quina paciència i traça s'ha de tenir???
Jo crec que ni amb mil anys me'n sortiria....

Preparada pel proper intercanvi. Qui s'hi apunta??????

13 comentaris

  1. Jo m'hi apunto! També vaig participar a la canvi de mans de l'Alicia de Ganxetades i ha estat tot un èxit. Per tant no em vull perdre el teu.

    ResponElimina
  2. Ains gràcies wapa, em fas treure els colors!!
    Ha sigut un plaer haver fet al senyor lapin per tu.
    Muqckkkkksss!!!!

    ResponElimina
  3. Ohhh Magui que rebonic tot!!! Quan vulguis pots venir al Club del Punt Andorra i t'ensenyarem a fer ganxet, ja veuràs que fàcil és ;)
    Amb ganetes de veure el que has preparat tu per a l'intercanvi, jo també estic a l'espera que la receptora del meu canvi de mans digui que l'ha rebut i poder publicar les meves fotos amb tots els detallets hehehe.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies!!! Doncs Quela no ho descarto venir al Club del Punt, però em pots donar més informació si us plau??? On sou? Perquè vindré encantada!!!!

      Elimina
    2. De normal, quedem els dijous a Andorra la Vella, tenim un grup de whatsapp on el vespre abans decidim on anirem. Ens ha donat ara per anar al Viena d'Escaldes pero en quan faci bon temps cercarem llocs amb terrasseta per a pendre el solet. Si vols dona'm el meu telf per privat i així t'aviso cada dimecres. Aquest setmana pròxima no n'hi haurà pero a la següent sí.Estem fent un KAL per apendre punts nous de mitja pero podem acordar un dia i fer un amigurumi juntes 😊

      Elimina
  4. Un intercanvi precios! el lupin francès és una passada, quin galant que tens a casa! JO m'apunto de cap! fer intercanvis és tota una experiència. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és una experiència genial!!!! I el meu intercanvi preciós!!!
      Petons!

      Elimina
  5. Quina passada!!! m'encanta tot el que t'ha arribat. La veritat es que dona gust fer intercanvis aixi!, ara ja saps, esperem veure el moneder fet i el mandala!!. Un petonàs maquisima.

    ResponElimina