AQUI COMENÇA LA MEVA AVENTURA....

Prendre la decisió de començar el bloc m'ha costat força, sóc bastant indecisa i canvio d'opinió com de sabates. 
Per arribar a crear aquest bloc he hagut de fer moltes samarretes (entre altres coses) pels meus fills, nebots, amistats...  També necessitava sentir dir moltes vegades: "noia, això ho fas força bé, t'hi podries dedicar...." o bé "ets una crack, m’encanta, aquesta samarreta és única...".

Per això, i pel recolzament que he rebut dels meus, he decidit llançar-me de cap i crear aquest bloc, així tothom qui ho vulgui podrà vestir el seu fill amb una de les meves samarretes; o bé si algú té alguna festa d'aniversari d'un amiguet del seu fill i no sap que regalar-li, ja ho sabeu: AQUI EM TENIU! Us trauré un maldecap de sobre i tots contents.

Mica en mica aniré incorporant nous dissenys de samarretes al bloc però també podeu trobar-hi altres articles (dou-dou, necessers, porta-pipes, bossetes pel berenar,...) 
i espero algun dia també poder-vos oferir algun tutorial, però tot això de mica en mica que la casa no es comença mai 
per la teulada...

La primera samarreta oficial de MAGUIandmi li dedico al meu estimat i pacient marit, que ha hagut de suportar moltes indecisions meves, sempre demanant com podria fer això o allò, com quedava millor si en rosa o verd, si m’ajudava amb l’ordinador perquè jo no me’n sortia... 
T’estimo.

1 comentari

  1. Es chulissim el que has fet, el material i el bloc, te l'has currat un munt, enhorabona i ja veuràs, et faràs multi-millonetis venent aquestes cosetes, segueix fent mes coses i mes articles, gorros, bufandes, guants, mes samarretes, vestits..... si tu tens imaginació per tot això, igual t'encomano dos samarretes d'aquestes de les sabatetes per les meves nebodes. Salutacions i enhorabona de veritat, muaksss.

    ResponElimina