MIRA QUE COSA MAIS LINDA...



Ja torno a ser aqui!
Relaxadíssima, una mica moreneta, un parell de quilos a sobre i vinga, cap a treballar que no ha estat res. 
I pensar que no ho tornaré a fer fins d'aqui un any... 
Perquè si que em queden dies de vacances però tres setmanes seguides, això ja és un altre cantar. Això només passa una vegada a l'any. Bé, però aquestes ja les tinc fetes tu, ara que me les treguin, que jo sóc d'aquelles que veig sempre el vas mig ple, així que ànims i a continuar que si no em toca una Lotto 6/49 em queden una pila d'anys per treballar... 
I que tinguem salut per fer-ho!



I ara, després de tota aquesta parrafada que us acabo d'escriure no em quedarà inventiva per explicar-vos les samarretes que he fet, que ja veieu que són una xulada.
Almenys la Meri n'està encantada. 
Brasil, la, la, la, la, la, la....

Fins aviat!


1 comentari

  1. Oi tant que n'estic encantada! Me la posso ben poquet perque no se'm faci malbé. Es preciosa, ja es la meva preferida!!!!! Petons Artista :-)

    ResponElimina