GRANISSAT DE FRUITES DEL BOSC 2


Un dels altres propòsits que m'he fet aquest any és el d'aprofitar més el temps, o sigui no badar: si disposo de molt temps no faig  res de profit ara si no en tinc, sóc un terratrèmol: sembla que tingui vint-i-dues mans i vaig d'un costat a l'altre fent cinquanta mil coses, així que ben mirat el millor per mi és no tenir gaire temps oi? 

Total que això, de moment, s'ha acabat. 
He començat a agafar la pila de coses pendents i de mica en mica la vaig reduint... astic amusiunada!!!

Així doncs avui toca el torn a aquella madeixa de llana que vaig comprar l'any passat a "De la oveja a la madeja", la podeu veure aquí.

I mira que arriba a ser fàcil el que he fet...
El resultat és un coll en punt d'arròs que és una monada i el millor és que n'avances molt, que això és realment important per les persones impacients com jo que volem veure la feina acabada quasi abans de començar-la.

Ens veiem ben aviat!

Cap comentari