RENOVA LA FUNDA DE LA PLANXA EN 15 MINUTS

Avui et porto un tutorial ben fàcil de fer i que et farà estalviar unes pessetones (recordes encara les pessetes oi? que barat que era tot!!!).

Bé doncs l'altre dia vaig decidir-me a fer una funda de la planxa que la que tinc ja està per jubilar-la.
Algunes pensareu que en puc comprar una, que en venen a qualsevol centre comercial i no són gaire cares però en primer lloc: si sé cosir perquè gastar-me els calers en això, millor els destino a una altra cosa; i en segon lloc, no sé quina mida és però totes les que he comprat són petites per la meva taula i queden sempre super justes i surten d'un costat i de l'altre i a més, em venia de gust fer-la jo mateixa perquè sé que podia fer-ho i que quedaria ben maca.

Bé prou de donar-te explicacions que de ben segur no t'interessen i passo a donar-te les que sí t'interessen.

Tenia aquesta tela per casa, no és que sigui especialment bonica, però com que tampoc no sabia que fer-ne i era doble, era la tela ideal per fer-la servir com a funda.


No sé si s'aprecia del tot bé però pel costat de dins vaig marcar el dibuix de la taula amb llapis per saber la mida que havia de tallar i vaig deixar uns 5 cm de marge de més.


Amb cinta de bies d'un color que s'adaptés vaig fer tot el tomb a la tela: 


i el vaig aguantar amb agulles de cap per cosir-ho:

Finalment amb l'ajuda d'aquest estri que no ben bé com es diu però que va ideal per passar les cintes, vaig passar una corda per dins el bies i així adaptar la funda a la taula:


I ja està, funda de planxa feta.


I no m'he gastat ni un duro!

Cap comentari