CUSTOMITZA UNA BUFANDA

M'encanta dur bufandes, colls o mocadors faci fred o calor.
No acabo el meu "look" sense aquest accessori i no és només una qüestió d'estilisme si no perquè pateixo de mal de coll i d'orelles si el porto destapat, 
així que he optat per tapar-lo sempre.
També m'encanta la sensació de la tela envoltant el coll, ara bé com que tinc una col·lecció força extensa per anys que fa que em compro tota mena de bufandes, mocadors grans i petits,... hi ha algunes bufandes que ja estan o bé outlet o bé les tinc super avorrides,
i perquè estan doncs els DIY?

Avui te'n porto un de força fàcil.

Materials necessaris: bufanda per customitzar, agulles, fil, lluentons i pedreria i tisores.


En primer lloc (aquest pas és opcional), com que és una bufanda i ara trobo més còmode dur colls, amb agulles de cap fixa les dues puntes de la bufanda.


Cus les dues parts amb fil i agulla o amb la màquina de cosir per avançar-ne més.


I finalment, amb molta paciència cus un lluentó amb una pedreta per donar-li un aire més xic.


Què, ja estàs remenant els armaris a la recerca d'un bufanda per fer aquest DIY?

3 comentaris

  1. Pero que apañada!!! Ha quedado genial. Me apunto la idea!

    ResponElimina
  2. Apa guapa!!! Quina bona idea! Moltes gràcies! Provaré d fer-ne una! Una abraçada! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina