ANDORRA ULTRA TRAIL

Bon dissabte!
Normalment el cap de setmana anem caminar o al parc amb la canalla i després un vermutet. Dissabte sagrat a dinar a casa els pares amb els germans i nebots (s'ha d'aprofitar l'únic dia de la setmana que dines bé, jijijiiji)
i també aprofito per fer coses a casa i cosir una miqueta.


Però aquest cap de setmana no, aquest el tinc molt ben ocupat.
A Andorra es celebra la cinquena edició de la cursa 
Ultra Trail.
Es tracta d'una cursa que dóna la volta a Andorra. 
Té 170 km de recorregut amb un desnivell positiu i negatiu de 13.000 m, imagina les vistes tan precioses que gaudeixen els corredors... 
i el patiment que han de suportar.
I com et deus imaginar han de passar una o dues nits a la muntanya i per això la cursa es fa quan hi ha lluna plena.
Preciós.

Aquesta és la més dura però també hi podem trobar altres curses de 112 km, 83 km, 35 km i la SolidariTrail de 10 km (aquesta és la meva). 
Podeu trobar tota la informació aquí.

A més per internet es pot fer un seguiment dels corredors i saber per quin control han passat i a quina hora. 
Doncs jo estic ocupada seguint l'home que fa la Ultra Mític, de 112 km.
Ja ho veus a casa meva cadascú té la seva afició mentre una està tranquil.lament fent mitja al sofà de casa, l'altre està "fent la cabra per la muntanya" 
(això és el que dic jo però ja m'agrada que perdi el seu temps lliure a la muntanya millor que al bar!)

Bé doncs et deixo que continuo fent el seguiment; de moment fa 7 hores que està de cursa en posició 73 de 259 corredors.... 
tot un crack.

Cap comentari