CC BRAGUITA - BAÑADOR

El dia 19 de juny la Mayda del bloc 
4 en la carretera va programar el seu primer CC (cose conmigo) per cosir una calçeta de banyador.


Ja sabeu que m'encanta el seu bloc i tot i que ja tenia un bon estoc de calcetes i biquinis per amar a la platja amb la meva princesa, vaig decidir apuntar-m'hi ja que sempre s'aprenen coses noves i a més us diré que m'encanta participar en aquestes coses.

Així que el dia 18 va enviar els patrons, va ser imprimir-los i cosir la calceta en una tarda!
De fet s'havia de fer amb tres o quatre dies però degut a un parell d'imprevists em va ser impossible fer-ho el dia que tocava, però no podia fallar.

Així que aquí el teniu, el resultat és aquest:





Ara ja només falten 5 dies per poder-lo estrenar que divendres marxem a la platja!!!

1 comentari