COM TENS ENDREÇADES LES TELES


Com tens endreçat el teu lloc de treball? 
Jo te'l vaig ensenyar en aquest post: disposo d'una habitació força gran amb caixes, lloc pels fils, per les cintes, pels bies, un prestatge amb pots on posar els llapis, les tisores, els botons,... 
però em falta trobar la manera d'endreçar les teles: si les poso totes dins de les caixes no es veuen les de sota de tot; plegades sobre del prestatge no m'acaba de convèncer; com que no tinc armari al cosidor no les puc endreçar a dins... així que de moment les tinc totes enrotllades en un tros de cartró.
Mira com està quedant de moment amb una part de les teles:  

La idea no està malament però sé que haig de trobar una altra manera...
Com ho tens tu?
Miraré al Pinterest a veure què trobo....

2 comentaris

  1. Bona tarda, et paso un blog q segueixo i que te un post amb idees per guardar teles, segur q en treuras bones idees.
    Petons.

    http://laboresenred.blogspot.com.es/2012/08/1679-organizar-telas.html

    ResponElimina
  2. Com a les botigues!! Que divertit!! Mola veure diferents opcions d'organitzar el taller de costura, jo per molt q ho vulgui tenir endreçat tot el que surt de puesto acaba en caos...

    ResponElimina