PATRÓ SAMARRETA I TUTORIAL BIES



Nenes, nenes, nenes!

La Mayda del bloc 4 en la carretera ens obsequia en el seu bloc amb el patró d'una samarreta super xula i fàcil de fer!!! (us ho dic amb propietat perquè ho he provat). Hi ha vàries opcions: de nen, de nena, màniga curta o llarga 
i amb butxaca o sense.


No t'el pots perdre!!!

Jo ja m'he descarregat el patró i estic fent proves perquè com que no cuso tela elàstica no en tinc cap de bonica i estic reciclant samarretes.

Finalment haig de fer unes modificacions ja que la talla 8 - 10 li va bé d'amplada però una mica justa de mànigues i de llargada de cos, ja us he comentat alguna vegada que tinc una filla spaghetti...

I ara t'ensenyaré un "truqui" que faig servir al moment de fer el bies pel coll de la samarreta perquè això de tallar tela elàstica tant mil.limètricament ho trobo complicat, la tela es mou i no arribo mai a fer-ho perfecte així que he resolt el problema ben fàcilment amb l'ajuda d'un rotlle de cinta de "carrozero" de 5 cm d'ample, el mateix ample que el bies.

T'explico: 

Al tutorial la Mayda ens diu de "Cortar un trozo de tela de 45 cm...." doncs jo enganxo la mida exacta de cinta que ens demana directament a la tela a tallar, després tallo amb la regla i el cúter, trec la cinta i ja tinc el tros de bies que necessito. 

Aquest truqui també el pots fer quan fas mooooooooolt tros de bies i així t'estalvies d'anar mesurant que sempre faci 5 cm d'ample. Oi que se n'avança força fent servir aquest mètode? El coneixies?
El coll cosit ha quedat malament però tot plegat 
estic en fase proves jjj

Gràcies i fins aviat.

1 comentari