GRAFITI PER UNA HABITACIÓ

Has pintat mai un grafiti en una paret?
No t'encanten les parets BEN pintades amb aquesta tècnica?

Doncs jo no he fet mai, ni ho faré. 
Però el Guillem m'ha demanat que li pintés un quadre 
amb el seu nom per la seva habitació i no he tingut més opció que "tirar de grafitti", perquè quin quadre li pintes a un 
pre-adolescent que està a punt de fer 12 anys???
T'ensenyo directament el resultat i després les fotos dels detalls:


Els "grafiters" acostumen a fer servir força aquest símbol... 
ja saps també com m'agrada a mi!

Les lletres també són "grafiteres"; pintades amb pintura per dins i repassades amb un retolador ben gruixut.

No hi podia faltar una firma... 

que no és la meva però com que ja t'he dit que mai m'he dedicat a això he versionat una signatura que he trobat per la xarxa.
i la calavera, que no és grafitera aquest detall m'ha semblat força adequat.
Doncs bé, aquí tens el quadre que he fet per l'habitació del peque, no t'has imaginat per un moment que havia pintat la paret de la seva habitació directament amb spray oi?

2 comentaris

  1. Però quina artistassa, es genial!!!!!!!! Suposo que el Guillem està encantat!!!muuuaaaaa

    ResponElimina
  2. en Guillem deu estar al·lucinat amb la mare que té!! JA tremolo de pensar en el dia que creixin més i em demanin coses d'aquestes! que de moment els reis ja ens han deixat un monopatí a casa

    ResponElimina