LOLA EN AMSTERDAM

Al mes de febrer la Deborah del bloc Lola en Amsterdam em va demanar un davantal perquè havia de gravar unes receptes del seu bloc de cuina a Amsterdam i volia que hi sortís alguna cosa relacionada amb el seu bloc.

Tenia les idees força clares: de seguida em va dir els colors que havien de predominar tant en la tela com en les lletres i al mateix temps em va ensenyar unes fotos de les cases holandeses que volia que hi sortissin.
(la foto que t'ensenyo és el resultat del davantal, la foto que em va ensenyar ella la vaig esborrar per error...)

Primer he fet un esbós amb paper kraft a mida real perquè veiés un resultat aproximat de com quedaria, li ha encantat i 
ara simplement t'ensenyo com ha quedat l'original.

Ara només toca embrutar-lo per cuinar i fer uns bons plats, tot i que veient les fotos del post se'm fa la boca aigua!

Cap comentari