CASETES DE PATCHWORK


Mira quina comanda vaig rebre just ahir!!!!!!



Una altra comanda de L'atelier de Suzanne!!!!!

Em vaig enamorar del llibre quan el vaig veure a la seva web. 
Ja havia vist aquestes casetes al Pinterest i m'havia guardat el pin, sabia que no em caldria veure el tutorial per saber-les fer però era una excusa per comprar el llibre i veure que més hi trobava dins... 

A la mateixa comanda també he agafat un parell de teles que trobava realment boniques i com a regalet una mostra de la roba de fil 
amb un tacte impressionant.

Com que ja li he fet dues comandes i en tinc una tercera a mitges... m'ha donat un codi perquè les lectores del bloc puguin gaudir d'un descompte d'un 10% en la primera compra, 
simplement heu d'escriure la paraula

lavanda

I tornant al tema.... 
Mira com m'estan quedant les casetes!!!
(no et fixis gaire amb el punt de festó perque és la primera vegada que el faig i he hagut de buscar per internet un tutorial...)


De moment només en tinc una de farcida...



Però ben aviat les tindré totes acabades... 
i més que en faré perquè podria ser una bona decoració per a l'arbre de Nadal d'aquest any oi?

Fins aviat.

Llibres, teles i altres a L'Atelier de Suzanne.

Cap comentari