EL MEU JARDI

Pels volts de la diada de Sant Jordi la Ira 
celebra el seu aniversari 
i com cada any jo li faig un detallet.

La veritat és que és una joia 
(i no ho dic perquè sigui filla de la meva gran amiga Ingrid),
és divertida, guapa, simpàtica i sobretot agraïda. 
Cada any m'envia un vídeo donant-me les gràcies del regal...
ja t'ho dic, un amor de nena.

Aquest any he decidit fer-li un estoig amb flors i animalons del meu jardí...acompanyat d'una faldilla de fada, unes ales i una vareta màgica. 
Les flors no són tan boniques com ella però també són divertides!!!
Els colors lila i rosa li encanten!
Podem posar més color amb uns retoladors però sobretot el seu nom!!!

Un petonàs guapíssima!!!!

Tela lila de l'Atelier de Suzanne
Tela de flors a la Merceria La Bundancieta
Cremallera Merceria Marisol
Punta de Creativa Barcelona

Cap comentari