PREMI LIEBSTER AWARD

La setmana passada vaig tenir una il.lusió enorme perquè l'Estefa del bloc de Santa Pazienzia em va premiar amb el Liebster Award (un reconeixement que es dóna entre blocs joves o bé amb menys de 200 seguidors), és el meu primer premi!!!


S'ha de respondre a unes preguntes abans de fer les nominacions pertinents així que aquí van les meves:

Que és el que més t'apassiona?
M'agraden les tardes d'hivern en les que a fora fa fred o bé neva i jo estic al meu racó de costura amb un te calentó i provant coses noves o bé acabant projectes de la llista de coses per fer.

Quin llibre t'estàs llegint?
Dime quién soy de Júlia Navarro. Una història apassionant centrada en la guerra civil, són d'aquests llibres que enganxen i que no pots parar de llegir.

A quin lloc t'agradaria viatjar?
A tot arreu? S'accepta aquesta resposta? M'encanta viatjar, aniria a tot arreu i cada dia. 
Us confessaré que cada matí m'aixeco per anar a treballar pensant en el viatge que podré fer durant l'any,...

Què et va animar a crear el teu bloc?
Doncs ensenyar al món 2.0 les meves creacions perquè moltes de les coses que he après han estat dels blocs que segueixo i tant que jo aprenc de les blogueres que segueixo, crec que algú també pot aprendre o inspirar-se en una cosa que hagi fet jo.

On busques o trobes la inspiració?
La majoria de les vegades la inspiració et ve tot i que no sempre quan voldries!!! ;P
Però sempre pots recórrer a altres blocs o a Pinterest, un lloc ple d'idees.
Jo tinc una llista de coses per fer i quan veig que no m'inspiro per fer alguna cosa passo a la següent i quan ja tinc clar com haig de fer el que tinc pendent, acabo la feina. 
Us confessaré però que la llista creix cada dia amb cada cosa bonica que veig...

Quina és la teva xarxa social preferida?
Sens dubte Pinterest, però amb control perquè puc estar hores i hores 
enganxada pinejant fotos sense parar!  

Dediques molt temps al bloc?
Doncs crec que cada vegada menys. 
Fa uns temps em vaig crear una obligació en preparar els posts, fer les fotos, pensar com podia fer un tutorial, deixar les entrades programades ... Fins que em vaig estressar i en aquell moment vaig decidir que era una cosa que feia per mi, que m'omplia i que de fet ho feia perquè jo volia, així que ara em dedico més temps a mi i a fer les coses que m'agraden i si publico bé i si no, també.

Canviaries alguna cosa del teu bloc?
M'agrada força com està actualment, potser com ja he dit abans hauria de dedicar-hi 
més temps amb algun tutorial o ensenyant més coses i més variades, participant més a les xarxes socials, etc... però això requereix molt temps del qual no disposo. 

Has assolit el teu objectiu amb el bloc?
Doncs si, per mi tenir només un únic seguidor ja és saber que la teva feina agrada a algú, que una bloguera a qui no coneixes de res et faci un comentari de que li agrada la teva feina és una felicitat i a sobre, cada mes augmento el nombre de visites!!!

I tot seguit premio als blocs que crec mereixedors d'aquest premi:

Byingridblog, de la meva estimada Ingrid.

Jessy Enredos, bloc de costura, patrons o de com en pot ser de fàcil cosir-te alguna cosa per tu... s'atreveix amb tot.
jo encara no ho he aconseguit!

Senyoreta Pots, tot el que fa m'agrada. No ho descriuré amb paraules, prefereixo que ho passeu a veure.

Tot un món, una segons diu ella: aficionada al patchwork. Jo ho diria més gran, una mestra del patchwork.

La petita marieta, el bloc de la Txell i com cus pels seus tres nens. M'encanta tot el que fa.  

Pels blocs premiats aquestes són les normes del premi:

1. Agrair a la persona - bloc que t'ha premiat.
2. Seguir el bloc de la persona que et premia.
3. Nominar altres 5 o 10 blocs amb menys de 200 seguidors o de nova creació.
4. Contestar a l'entrevista proposada.

Però sobretot vull agraïr a l'Estefa, la mestra del trapillo, el premi que m'ha donat, us recomano 100% la seva pàgina i els seus tutorials. Fa que una cosa tant de sempre com el trapillo s'adapti a les noves tendències del segle XXI.

Un petonàs a tothom

3 comentaris

  1. Moltes gràcies, ha sido un placer nominarte, lo tenía claro desde el primer momento y además porque eres una bloguear andorrana! Felicidades, te lo mereces.
    Un beso!!

    ResponElimina
  2. moltíssimes gràcies! La teva descripció del meu blog m'ha arribat al cor! Sóc fatal per aquestes coses de nominar, però deixa'm uns dies i respondré les preguntes segur!

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies wapíssima!!!!! ho acabo de veure ara, quina il.lusió!!!! Muuuuaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina