TRAPILLO AMB AGULLES DE MITJA

Aquest és l'últim projecte que he fet amb trapillo.
De fet encara no sé ben bé que en faré, ho vaig dir al FB la setmana passada però penso que potser podria ser una funda de coixí???


El fet és que per Pinterest he trobat moltes coses fetes amb trapillo i amb agulles de mitja que a mi el ganxet encara no se'm dóna gaire bé i ho he volgut intentar...


M'agrada molt el punt que surt, però mira que arriba a ser difícil fer fotos de coses de color negre...

Vosaltres que hi faríeu???

2 comentaris

  1. M'agrada molt com t'està quedant! Jo sóc fant del color negre i els monocolors!!!

    Si vols una mica de color sempre pots cosir-hi alguna aplicació de ganxet algun cor, flor... Però pel meu gust així queda genial!!!!


    bessets

    ResponElimina
  2. Hola guapa.. si..t agrada? Ara vull tornar a fer algo de trapillo..ja saps necessito catifetes jajajaj..a mi m encanta el q fas tu.

    Muaaaa

    Tati

    ResponElimina