BONS PROPÒSITS 2015

Feliç any!

Encara que avui sigui dia 1 de gener, estic aquí i vosaltres com porteu la ressaca? 
Avui és el dia ideal per estar al sofà tot fent el ronso o no parar a casa aprofitant el primer dia de l'any... Cadascú decideix.

L'any passat vaig veure (tard, massa tard per unir-me a la proposta) que en alguns blogs es feien bons propòsits per complir durant l'any; com que anava amb temps m'ho he preparat a consciència així que us porto els meus propòsits per aquest any que comencem:


1. Dedicar més temps al bloc, això no vol dir dues hores diàries, significa que el temps que li dediqui sigui fructífer. Res de veure passar el temps sense haver fet res... De moment he comprat una agenda on ho vaig anotant tot allò que se'm passa pel cap: aquest any intentaré prendre-m'ho més seriament...
2. Com que aviat tindré la nova thermomix 5, fer coses diferents. La vella la tinc amortitzada però acabo sempre fent el mateix, buscar nous plats i provar a veure que tal surten...
3. Redecorar la casa amb els projectes de pinterest que tinc guardats a la meva carpeta, sempre hi trobes detalls i hi ha racons de la casa que amb un simple detall pots donar-los la volta.
4. Muntar un jardí a casa, tinc molta llum natural i les plantes es fan precioses, així doncs perquè no aprofitar i fer alguna cosa tan bonica com la de la foto???
5. Posar a casa algun moble amb rodetes, ho trobo tant chic!!!
6. Aprofitar i gestionar millor el temps per dedicar-lo a les coses que més m'agraden: la parella, els fills, cuinar, llegir, cosir...
7. Saber dir no quan vols dir no. No calen més explicacions.
8. Intentar viure del bloc, perquè rieu????!!!?????!!
9. Fer aquest tamboret.


10. Fer dieta per perdre alguns quilets. Si ja sé que és un clàssic però sempre va bé fer una mica de dieta combinada amb exercici per trobar-se molt millor.
11. Practicar amb el peu lliure i fer coses tan boniques com la de la fotografia. Creieu que és possible?
12. Millorar el tema de la fotografia, la llum, el contrast,... o inclús fer algun curs on-line tot i que també seria interessant tenir una bona càmera de fer fotos primer oi??? ;))) que l'iphone va bé però no fa miracles. Així que a practicar a fons!!!
13. Aprendre si o si a fer moneders amb tanca de pessic. Tinc tot el material a casa, una cunyada que me'n pot ensenyar ja que els fa preciosos i milers de tutorials per internet, que més em cal per fer-ho???
14. Fer aquesta funda per la màquina de cosir. Preciosa oi?
15. Gastar la pila de texans per reciclar que tinc fent aquesta manta tan bonica o algun dels 1000 projectes que tinc pinnejats al pinterest...

Ja ho veieu: 15 propòsits pel 2015 i 365 dies per posar-los en marxa i enllestir-los, ho aconseguiré????

Cap comentari