SUPER REGAL PER LA INÉS

Els que em seguiu per Instagram ja deveu haver vist aquesta foto:


Era un regal que em va demanar l'Alba per a una neboda seva, 
el conjunt sencer incloïa força coses, 
evidentment totes ben boniques i conjuntades entre si...

La primera cosa que vaig fer va ser una bossa per dur el berenar:


també em va semblar necessari (jjj) cosir una bossa per la muda i un porta-xumets amb un snapclic d'estrella:


L'Alba també em va demanar una bossa més gran per portar a la guarderia; en aquesta foto us ensenyo la part de darrere:


I el conjunt el completava un pitet de bandana 
(no s'aprecia però la part de darrere és de tovallola de color lila) i un necesser on posar totes les cremes i altres estris pel bebè...


Espero que a la mare li agradi tant com a l'Alba i a mi.

Un petonàs!!!

Cap comentari