COM "DESTROSSAR" UNS TEXANS

Aquesta entrada a moltes no us servirà de gran ajuda
 però hi ha qui si en traurà algun profit.
Us explico, l'altre dia em vaig escurçar uns texans
bé simplement els vaig tallar i desfilar,
però em van demanar com havia els havia fet perquè normalment es desfilen a base de rentades i més rentades i els meus sabien que estaven just recent tallats.
Així que aquest post va per les us comenceu a 
introduir en aquest món, com feia poc em trobava jo, 
anar buscant informació a tot arreu...

Així que he fet un mini-tuto amb fotos 
(com a vosaltres us agrada, que sigui ben entenedor).

En primer lloc, agafem els texans a qui els volem 
practicar el harakiri (normalment sempre són jeans per l'estiu, perquè la mida de les bermudes ja no es porta o els que tenim llargs els volem curts per acabar d'aprofitar...)


Mesurarem amb un regle per on tallarem perquè no cal que 
us ho digui però ha de ser igual pels dos camals!!!


Ara si que ja no hi ha marxa enrere:


I a partir d'aquí comença la "feina", amb un cúter anirem fent una espècie de talls perpendicularment a la vora del pantaló amb suavitat:


Hem de fer-ho deixant molt poc espai entre "tall" i "tall", això farà que el fil que està entreteixit surti de l'entramat
(m'esteu entenent???)


Us ha de quedar una cosa més o menys així...
els fils que us quedin els podeu anar tallant amb unes tisores, 
el resultat trobo que és més bonic.



Pot ser que per la part de darrere es veu més clar el que us intento explicar, com queden intactes els fils verticals i anem traient els perpendiculars...


En el meu cas volia fer només una mica de desfilat:


Aneu mirant que el desfilat us vagi quedant similar 
als dos costats...


I finalment he aconseguit el que volia, 
un desfilat quasi imperceptible però ideal per l'estiu.


Doncs fins aquí aquest mini tuto per "no" fer la vora als pantalons.

Si us animeu a destrossar els vostres pantalons penseu que aquesta tècnica també és vàlida per fer talls als genolls, etc.
tot i que queda molt bonic desgastar-ho una mica amb un dremel,
 jo ho he provat i el resultat és interessant.
Podeu veure-ho més clarament aquí.

En aquest bloc també us he donat alguna idea com un posar un pedaç a un pantaló o com podeu reciclar trossos de tela.

Fins aviat!!!


2 comentaris

  1. jaja a mi això de destrossar uns pantalons sense fer la vora m'agrada... perquè li dona un toc informal i diferent. Pels que no en sabem gaire em sembla un tutorial fantàstic.
    Una abraçada
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Mabel! M'agrada la idea que pugui fer servei a algú...

    ResponElimina