BENVINGUTS AL NOU BLOC



Avui el post va de novetats!!!

CANVI DE PLANTILLA
Perquè ja tocava, feia dies que ho pensava i no em decidia.
Així que he buscat la que crec que s'adapta més al meu estil,
i aquí la teniu, espero que us agradi.

CANVI DE PUBLICACIONS
M'encanta el bloc.
 Pensar què faig, com ho faig, fer les fotos, 
escriure quatre línies 
això em suposa força feina així que 
publicaré únicament els dijous,
però com que estic "enganxada" a l'instagram 
(foto i publicar, pim pam) 
em veureu tot sovint per allà.

Així que ens veiem aviat!!!


4 comentaris

  1. Ei que xulo el canvi de look em sembla molt encertat! Estarem atents als dijous doncs. Jajaja a mi també em passa amb l'instagram crea addicció se'ns dubte! un petonet

    ResponElimina
  2. Ja t'ho vaig dir pero hi torno... M'agrada molt!!!

    ResponElimina
  3. Nenaaa felicitats pel canvi!!! Aviam si ho puc mirar per l'ordinador perque ara ho estic mirant desde el movil i es veu tot molt maco!!! Un petonàs i ens veiem els dijous!! Una abraçada!!

    ResponElimina