LA MILLOR IDEA PER RECICLAR JEANS

Si, abans de tot ja sé que la meva habitació és una mica sosa...
De fet volia redecorar-la aquest estiu (fa poc vaig remodelar l'habitació del gran de la casa i tinc previst per ensenyar-te la de la princesa) però la meva no sé ben bé per on agafar-la,
m'agraden molts estils i vull fer-hi moltes coses però no tinc clar com fer-ho...
I just aquest dilluns m'ha tocat en un sorteig un projecte de decoració on-line gratuït del blog
"Blanco y de madera" o sigui que m'ha anat genial!!!!

maguiandmi diy, costura, jeans, reciclaje, facil, tejano, manta, patchwork, sashiko, handmade

Igualment ja deus saber que m'agraden les coses llises i senzilles inclús les fundes nòrdiques,
trobo que donen sensació de tranquil·litat però m'encanta trencar una mica posant  una manteta a sobre. Fa un parell d'anys vaig cosir una manta mapamundi preciosa de la qual encara n'estic totalment enamorada i és clar no serà sempre la mateixa manta que tingui posada sobre el llit!!!
Doncs n'he fet una altra, així podré anar canviant segons la setmana i la funda que hi hagi posada...

He decidit reciclar el material que tinc per casa: un propòsit per aquest 2016,
perquè vaig acumulant cada dia més teles i més coses "persidecas".
Tinc la mania de reciclar els texans (al meu taulell de Pinterest tinc centenars d'idees per)
 i els que gastat quasi tots en una manta...
Per la part de sota he reciclat una funda nòrdica d'Ikea que també guardava a l'armari.

maguiandmi diy, costura, jeans, reciclaje, facil, tejano, manta, patchwork, sashiko, handmade

Però la manta sola quedava una mica sosa i he aprofitat les nits d'hivern que estàs a casa quan a fora és fosc i neva amb la llar de foc encesa per anar-hi cosint detallets perquè no direm que això és sashiko però ha estat la inspiració...

maguiandmi diy, costura, jeans, reciclaje, facil, tejano, manta, patchwork, sashiko, handmade

Et confessaré que m'agradaria aprendre bé com funciona aquesta tècnica centenària que m'ha enamorat i m'encantaria fer un super projecte d'aquí a un temps. 
Ara estic buscant llocs on pugui aprendre com funciona el sashiko i els materials necessaris perquè si que és molta feina i paciència però el seu poder relaxant és espectacular i del resultat, 
si està ben fet,  ja ni en parlem.

maguiandmi diy, costura, jeans, reciclaje, facil, tejano, manta, patchwork, sashiko, handmade

Doncs aquí us deixo els meus intents i aprofito l'entrada per participar al rums i veure que han cosit les meves companyes d'aventures costureres!

20 comentaris

  1. Me han flipado tus sashikos! Me encantan, pero creo que no tengo tanta paciencia, sobre todo para coser a mano. Enhorabuena!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uix muchas gracias pero una persona que entienda verá que tengo técnica de principiante total!

      Elimina
  2. Me han flipado tus sashikos! Me encantan, pero creo que no tengo tanta paciencia, sobre todo para coser a mano. Enhorabuena!

    ResponElimina
  3. M'encanta!! El sashiko em crida l'atenció, hauré de provar algun dia. I tinc un munt de texans esperant reciclatje, m'apunto la idea!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé! M'agrada haver-te ajudat a reciclar material i fer lloc a casa ...jjjjj

      Elimina
  4. Pero que maca que t'ha quedat!, la veritat es que no coneixía la tecnica del sashiko i tampoc n'havia sentit a parlar mai!, si es que cada día s'aprenen coses noves. Doncs aixo, que t'ha quedat una manta impresionant!, no se si jo tindría tanta paciéncia per ferme'n una jajaja. Un petonàs maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajja no et pensis però a mi m'ha costat el meu temps,,,

      Elimina
  5. Quina passada!! Quina bona idea personalitzar amb la tècnica de sashiko, n'havia sentit a parlar però no ho he provat. Ja ens informaràs dels teus avenços en aprendre bé la tècnica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero fer-ho ben aviat però aqui a Andorra el tema cursets el tenim una mica fotut....

      Elimina
  6. T'ha quedat molt maca! Tinc un munt de texans per reciclar i m'encanta la tècnica de sashiko! Gràcies per compartir. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja tens una excusa ideal per reciclar i provar el sashiko! Moltes gràcies pr comentar.

      Elimina
  7. Ei t'ha quedat una manta preciosa...i ja m'he passat pel teu pinterest a veure quines idees tens per fer amb texans vells. Em sembla que ja no en llençaré mai més cap! M'has creat una nova necessitat. Una abraçada guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajjajajja si entre nosaltres ens estem creant noves necesitats cada dia quan ens agrada alguna cosa !!!!

      Elimina
  8. Que bonita, una idea genial para reciclar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si porque ya ves que necesitass muuuuuuuchos jeans! jjjj

      Elimina
  9. Vaya trabajazo te has pegado, pero ha merecido la pena! Un beso

    ResponElimina