LES MILLORS ESTOVALLES ANTI-TAQUES DIY


Com a tots els mortals,  en un sopar se t'han tacat les estovalles amb alguna cosa de menjar que encara ara no entens que nassos pot ser... Poses les estovalles a la rentadora i la taca no se'n va. 
I la rentes amb una barreja de Kalia Oxi Action, KH7 i Fairy i la taca continua allà com si no hagués passat absolutament res. Total, que passa a ser un element decoratiu més de les teves estovalles.

Doncs ja pots recuperar les estovalles que et porto la solució fàcil, barata i ràpida per donar-li un aire nou amb l'avantatge de tenir unes estovalles totalment exclusiva i original a la teva taula.

El DIY que t'ensenyo avui és molt bonic, fàcil i pràctic per donar un toc personal a la decoració de la taula amb segell propi. A més no té cap complicació perquè els "topos" no han de quedar perfectes, aquí està la gràcia... Només dir-te que jo els he fet amb la princess...

maguiandmi dots lunares estovalles diy pintar mantel

Les meves estovalles estan fetes des de zero, he comprat la tela que em feia falta, l'he pintat i després he fet la vora però és que no trobo estovalles a la mida de la meva taula
(la vaig comprar pensant que feia la millor inversió de la meva vida
 comprant una taula per dotze persones jjjj).

Vinga, anem per feina!
El millor de tot és que no caldrà que et gastis gaires diners per recuperar-la, 
ja saps que estem en mode "RECICLA, REDECORA I REUTILITZA".
Només necessites pintura tèxtil, dels colors que vulguis, pinzells i la teva imaginació.

Jo he reciclat tots els colors que tenia per casa i amb l'ajuda de la meva princesa i un pinzell per cadascuna, hem anat pintant taques a tota la tela.
Actualment però, també està molt de moda les figures geomètriques, així que pots fer-te una plantilla i anar pintant o pintar ratlles de diferents gruixos i mil colors, o el binomi que mai falla: blanc i negre... Imaginació al poder!!!

Ha estat una estona divertida: tarda de diumenge de pluja, avorrides a casa i  les dues descalces per sobre les estovalles i pintant on ens venia de gust...
maguiandmi dots lunares estovalles diy pintar mantel

I el millor de tot és el tractament antitaques que li hem donat... si, perquè com que hem pintat on ens venia de gust, si es torna a tacar i no marxa, pintem un altre topet i problema resolt! jjj

Ara no vulguis saber com estava el menjador... perquè evidentment necessitàvem un lloc gran on posar la tela ben estesa per terra....

Hem deixat assecar el temps que marca la pintura i després d'una planxada sense vapor,
 he cosit la vora i ara ja estan preparades pel proper sopar d'amics.

El més divertit són els tovallons perquè com que la taula és per 12 persones i aquestes estovalles accepten tots els colors, hem comprat tovallons de tots colors i  la taula queda super divertida i original. Així que pot ser un regal ideal: tu cuses i pintes els individuals i compres diferents tovallons de colors, que me'n dius?

I si vols més idees per reciclar les teves estovalles llises pots mirar aquí i aquí.
Però si el que t'agrada de veritat són els topets, no et perdis aquest post. ;))
I ara, com cada dijous, a inspirar-me al rums.

13 comentaris

  1. Quina passada!!! Jo tinc toootes les estovalles amb taques que no marxen jaja, des de fa anys! M'apunto aquesta idea!

    ResponElimina
  2. M'encanta l'idea!!! Crec... bueno segur que te la copio perque la meva taula es blanca i necessita una mica de protecció aixi que m'anirà genial, a mes com tu dius, crec que aquestes taques hi son per totes les cases!!! Un petonarro ben gran guapisima!!!

    ResponElimina
  3. Ole!! Quina idea més original. M'encanta!

    ResponElimina
  4. M'encanta les idees que tens! Tens tota la meva admiració. Mai se m'hagués acudit quelcom així i les estovalles m'encanten! queden molt divertides m'agradaria veure'les amb els tovallons han de quedar super bé. I la idea de taca que es fa rodanxa que pinto m'ha fet molta gràcia... felicitats per idea ARTISTA!!! Una abraçada enorme

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaj imaginació al poder Mabel!!! Jo faria topos a tot arreu.... jjjjj

      Elimina
  5. Ohhh estupendo!! Me encanta la alegría que desprende ese mantel :-D

    ResponElimina
  6. Quina bona idea!! Us han quedat xulíssimes!!! M'ho apunto!

    ResponElimina
  7. Me encanta la idea y creo que con alguna mancha de vino tinto puedo hacer arte abstracto a la grande :))

    ResponElimina