INTERCANVI PRIMAVERAL GANXETADES: MEIA I PUNT

Quan l'Alicia de Ganxetades va publicar al seu bloc que volia organitzar un intercanvi de mans
no m'ho vaig pensar ni dues vegades per apuntar-me a l'aventura
 i més sabent tota la gent que hi partipava...

A mi em va tocar la Mireia de Meia i punt.
Vaig tenir ben clar des de bon principi què li prepararia perquè a les quatre ratlles que tenia per saber una mica el que li agradava em va dir viatjar, el color lila i sabia, perquè la segueixo a l'instagram, que té un fill que es diu igual que el meu nebot: Aniol.

maguiandmi, costura, fàcil, diy, sewing

Així que us deixo fotos del que li ha arribat que pobra ha estat tota una odissea!!!
Ho vaig enviar des d'Andorra un dia al sortir de la feina, van parar el paquet a la duana espanyola, vàrem haver de presentar factures (???) i finalment li van denegar l'entrega del paquet.
Així que vaig haver de demanar el retorn del paquet que a més, va trigar uns dies i quan el vaig tornar a tenir ja si que vaig baixar a la Seu d'Urgell a enviar-lo com un paquet nacional.
Tot això ha durat dos mesos!!!
No us dic totes les converses que hem tingut amb la pobra Mireia...
Em va saber tan greu ;(((

Vinga doncs ara si que si!!!

COLOR LILA + VIATJAR = 
PORTADOCUMENTS PER ESTAR SEMPRE PREPARAT 
PER FOTRE EL CAMP DE CASA

maguiandmi, costura, fàcil, diy, sewing

Jo tinc un portadocuments per quan viatjo i em va ideal per dur tota la documentació
 (bitllets avió, reserva d'hotels, passaports,...) tot dins i sempre en ordre.

COLLARET #HASTAELCUELLODEHANDMADE

maguiandmi, costura, fàcil, diy, sewing

Em va agradar tant el meu que vaig pensar en fer-li'n un per a ella també.
A més l'Alicia proposava de comprar el menys possible i "tirar" del que teníem per casa...

I per les d'Andorra, aquest dissabte dia 18 de juny farem un taller a centre d'Art de La Massana per fer-nos aquest collaret o una polsera o el que surti!!! 

QUADRE PEL REI DE LA CASA

maguiandmi, costura, fàcil, diy, sewing

Qualsevol mare del món està contenta quan algú a part d'ella pensa en el seu reietó, 
així que ja tenia un regal assegurat pel seu superheroi! jjjjj

Entre l'enviament del paquet i el posterior re-enviament, vaig posar un altre detallet pel greu que em va saber l'espera... però no li vaig fer foto... Era un tote bag pintada a ma...

Vaig fer uns paquetets ben bonics i vaig penjar la foto a l'instagram...

I ara a esperar al proper canvi de mans...
Qui s'anima???

4 comentaris

  1. Ostres quina odissea la del teu canvi de mans! quines ganes de tocar el que no sona a la duana. Per sort al final el paquet ha arribat a la seva destinataria i segur que està encantada! Jo m' apunto al proper intercanvi sense dubtar-ho ni un segon. una abraçada guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! Tens tota la raó... però bé que hi farem... Paciència i a esperar que arribés. Ara però ja està a mans de qui toca i ben feliç!!!
      Petons mil!!!

      Elimina
  2. Bufff....es que el tema de l'Aduana es desesperant.... Que mono el portadocuments, quins intercanvis més xulos que fas!! Es una idea molt guay!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, sort que tenim la Seu a la vora ;). Que contenta que t'agradi el portadocuments, ja saps a la propera t'apuntes!

      Elimina