COIXINS D'ESTRELLA PEL MEU SOFÀ

Bon dijous rumeres!!!

Avui hauria d'incloure el post a la secció del meu raconet pinterest perquè és el que he fet últimament per casa meva...

Tinc el sofà una mica abandonat, li cal una manteta i uns coixins per canviar del que hi tinc habitualment... 

I aquest hivern (perquè no us puc enganyar, la foto és de Nadal, jjjjj) he cosit una manta amb unes teles molt boniques d'estrelletes i per no fer els coixins amb la mateixa tela, he comprat una loneta grisa molt fineta als quals he pintat unes estrelles blanques.


Per la manta tenia pensat fer-vos un post a part perquè poguéssiu apreciar ben bé les estrelles però  crec que la foto del conjunt ja està prou bé oi?
A més tinc mooooooooltes coses més preparades per ensenyar-vos.

De moment hi tinc això però per la primavera potser seria millor una tela ben acolorida amb flors?

Ja ho anirem veient...

Dues teles d'estrelles merceria física.
Tela loneta gris a Ribes i Casals.

5 comentaris

  1. Muchas gracias!! Ahi estamos intentando hacerla lo más bonita y funcional posible...

    ResponElimina
  2. Y cómo cambia todo dando un toque nuevo, verdad??? Me gustan tus cojines!!!

    ResponElimina
  3. Quin sofà mes acollidor!! Entren ganes de seure i agafar un llibre!! La manteta i els coixins son monissims!! :)

    ResponElimina
  4. m'encanta la manta i els coixins!!!
    un conjunt preciós!!

    ResponElimina