VULL EL MEU RACONET PINTEREST (1a. PART)

Avui inauguro una nova secció al bloc:

EL MEU RACONET PINTEREST 

Seguint els nous propòsits per l'any 2015 on us vaig parlar d'anar fent projectes senzills trets del Pinterest per casa meva, he començat l'any col.locant aquesta estanteria de fusta al bany de convidats:


El racó és molt bonic, perquè tot i ser petit, té una finestra sota teulada que hi dóna molta llum natural (es veu clarament a la foto com entra el sol...).
Em va costar decidir-me sobre què posar-hi exactament a sobre però finalment trobo que he encertat amb el fet de posar-hi aquestes cistelletes de color blanc (com totes les portes de casa), així puc tenir ben a mà el paper de wc, les cremes solars i de moment encara tinc una cistella buida però segurament aviat l'ompliré amb alguna trasteria.


De moment aquest és el primer projecte DIY de l'any tot i que no sé  si serà una secció mensual, trimestral o anual ;)))))) 
però de moment ja tinc un raconet pinterest a casa meva.

I avui dijous a més d'inaugurar secció i participo al Rums.


4 comentaris

  1. Y muy bonito que te ha quedado! Yo me paso horas atrapada en Pinterest, siempre se sacan ideas geniales.
    Un besazo

    ResponElimina
  2. Te ha quedado un rincón sencillo y a la vez muy elegante.

    Evidentemente me gustan las cestas blancas ;)

    Biquiños!

    ResponElimina
  3. OOh que maco ha quedat! ja tinc mes ganes de veure el seguents posts!!!! a mi la deco y la millora de cosetes amb detalls m encanten!!!!

    petons!!
    tati

    ResponElimina