BALANÇ PROPÒSITS 2015


Avui és l'últim dia de l'any i també l'últim post
així que el dedicaré a fer el balanç dels propòsits de la meva llista anual.
Procuro marcar-me coses que siguin realistes, accessibles i concretes perquè si no ho són normalment es queden en un no res... aleshores quan assoleixes el que t'havies proposat et sents millor,
has aconseguit alguna cosa, i continues avançant cap a una altra,
com una formigueta, pas a pas...

Doncs aquí va:

1. Dedicar més temps al bloc.
2. Treure suc a la thermomix 5.
3. Redecorar la casa amb projectes pinterest.
(T'he ensenyat dues estovalles, un marc de fotos amb chalkpaint, com redecorar una habitació infantil i un before/after d'un moble d'ikea.
4. Muntar un jardí a casa.
Et prometo post per l'any vinent.
5. Posar a casa algun moble amb rodetes, ho trobo tant chic!
Mira'l aquí, xulo oi????
6. Aprofitar i gestionar millor el temps.
7. Saber dir no quan vols dir no.
8. Intentar viure del bloc.
Finalment ja m'ho he tret de cap.
9. Fer aquest tamboret.
El veuràs ben aviat també.
10. Fer dieta i perdre alguns quilets.
11. Practicar amb el peu lliure.
Buffff....
12. Millorar el tema de la fotografia.
Potser amb un curs on-line???
13. Aprendre a fer moneder amb tanca de pessic.
Foto a l'instagram.
14. Fer aquesta funda per la màquina de cosir.
La meva és molt més bonica ;)))
15. Reciclar texans.

Com ho has vist???
 El que queda pendent crec que ho enllestiré l'any que comença però a més continuaré redecorant la casa, menjant bé, cosint millor i també hauré de pensar en algunes altres coses oi???
Me'n vaig a preparar els propòsits per l'any 2016.

Passa un cap d'any genial!!!

4 comentaris

  1. Carai nena!, ets tota una crack cumplint objectius!, Jo la veritat es que no en tenia cap marcat pero m'has fet reflexionar, aixi que, ara mateix me'n vaig a agafar paper i boli i apuntar els meus per a aquet any. Un petonàs maca i feliç any nou!

    ResponElimina
    Respostes
    1. no et pensis que cada any em marco molts objectius... però de tant en tant si que m'agrada fer-ho. A veure si també acompleixes els teus! Petons.

      Elimina
  2. Fantàstic si gairebé has aconseguit tots els propòsits de la llista! això se'n diu ser eficient!! Segur que el 2016 també aconseguiràs tot el que et proposis! una abraçada guapa...Desitjo que els reis et vinguin ben carregats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jjjj però és que eren tots molt fàcils....moltes gràcies!!!! Petonàs.

      Elimina