COIXÍ DE TRAPILLO

Hola artistes del Rums...

Fa uns dies et vaig ensenyar el que estava fent amb trapillo i agulles de fer mitja. Ja he acabat la feina (m'he proposat de no procastinar gaire...)

Va, no m'enrotllo més que ja saps com sóc, començo a parlar de blanc i acabo amb negre....


He fet un coixí preciós per la meva butaca de lectura 
de davant del sofà!!!!


Oi que és bonic??? Sóc tant feliç...
(pssss, que si et fixes pots veure els meus peus reflectits al vidre de la llar de foc....)

5 comentaris

  1. Esta guai ! Apetece estar ahi al lado de la chimenea!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tanto que apetece... Es mi sitio favorito de la casa jijijii.
      Besines,

      Elimina
  2. Qué chulo! mira es algo que aún no he hecho con trapillo! jajajaja

    besos

    ResponElimina
  3. Me encantaaaaaa, yo tengo 2 voy por el tercero y ningun post! Ya me pondre al dia! Beso

    ResponElimina