MANTA PATCHWORK PER LA KORE

La Lula m'ha demanat una manta pel bebè d'una bona amiga seva i m'ha donat una sèrie de directrius:
que fos semblant a la manta del mussol
que utilitzés els colors que agraden a la mare: liles i roses
 i que ho deixava a la meva lliure elecció, 
i al dir-me això he pensat que res de mussols, que faria una manta com la cosiria jo ara mateix pels meus fills: 
primeta, amb molts colors, que servís tant pel llitet, com pel cotxet i inclús per jugar a terra com una estoreta,...
sort que sempre em fa confiança i jo procuro no fallar-li mai...


D'un costat és tipus quilt, amb quadrats de diferents mides i un repunt a cada quadre.

De l'altre costat, una tela roseta amb uns topets blancs molt discrets i el seu nom en gran,
KORE.


Feliç dilluns a tot@s!!!


Cap comentari