MANTA ONE WAY

No pots imaginar-te el temps que he dedicat a fer aquest quilt i els coixins per l'habitació del "peque gran"...
bé, si, segur les que cosiu ja ho sabeu ;P

Però ha quedat ben bonic...

Primer he fet un quilt amb colors negres i grisos que el nen està a punt de fer 13 anys i ja no li van depèn de quines combinacions de teles...


La idea és d'un llibre de patchwork dedicat exclusivament a ells (de L'Atelier de Suzanne) i em va costar moltíssim fer les línies rectes...


No he fet exactament igual que el llibre: ells proposaven un quilt més petit per penjar a la paret i jo he fet una manteta per sobre el llit i amb unes variacions als acabats...


També m'he inventat els coixins, com no!
He afagat idees per fer el coixí 
SLOW 
deixant els fils a la vista i també algunes costures!!!

                            

Al segon coixí he aprofitat les lletres del quilt... 
ja coneixes la meva vena estalviadora jjjjjj
i per l'últim m'he inspirat en un senyal de trànsit.


Tot plegat fa goig:



L'esforç ha valgut la pena, veig el resultat i realment el trobo preciós, a ell li ha encantat i el llueix ben orgullós que al final és el que compta.
Ja veus que últimament estic amb les mantes que no paro...
i podria ser un altre raconet pinterest???? 
Què me'n dius?

Un petonàs i fins aviat!!!

Cap comentari