MANTA PER L'ALAI

 La Lula és una amiga de fa molts anys i clienta fidel.
Moltes de les vegades que ha de fer un regal confia en mi.
De vegades en diu exactamentel que vol.
D'altres em dona via lliure.

Em va tornar a demanar una manta com la de la Kore.
Li va encantar com havia quedat i em va dir que li'n fes una altra.
Aquesta vegada però seria per un nen 
i la única condició era que fossin colors vius.


Dit i fet.
Per la part de davant vaig combinar teles de patchwork llises,
de ratlles i de diferents estampats (tots molt sutils).


Per la part de darrera (?) o la que té el nom,
he utilitzat una tela llisa taronja i hi he cosit les lletres del nen.



Senzilleta però el resultat final mola oi?


Doncs ja no m'enrotllo més ja us he ensenyat la manta viatgera,
ja que se n'ha anat cap a Tarragona.

Fins aviat!!!

2 comentaris

  1. Xulissima m'encanten els colors! realment molt vius! Segur que va encantar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no em faria mai una manta amb aquests colors però m'encanta el resultat!!!!

      Elimina