I JA TORNEM A SER AQUI

Bon dia a tothom!!!!


Doncs quasi que ja ha passat l'estiu, 
fa dos dies em vaig acomiadar de vosaltres 
desitjant-vos bones vacances,
que desconnectaria del bloc,
que volia aprofitar el temps al màxim,
visitar lloc xulos (com els de la foto),
i bla, bla, bla,..

I us puc confessar que ho he fet:
he desconnectat de tot el que he pogut.
He fet vacances, he pres el sol, he anat a la muntanya,
he llegit moltíssim,
he toquetejat una mica el bloc 
(volia fer un canvi de plantilla però se m'ha tirat el temps a sobre 
així que queda a la llista  de propòsits del 2016),
he canviat el tipus de lletra,
he centralitzat les etiquetes de les entrades 
(tenia 88 tags, quin embuliu!!!!),
he renovat la pàgina "sobre mi
i inclús m'he atrevit a posar una foto meva perquè sàpigueu 
qui hi ha darrera de tota aquesta feina
(no sabeu el que m'ha costat vergonyosa com sóc...);
al lateral del bloc podeu veure que he posat
 un nou espai "EN VENDA" 
faig coses per mi, també encàrrecs però de vegades faig coses perquè si 
o perquè vull o perquè m'agraden
i ja no em caben a casa!!!!!!!!
 així serà la manera de "treure-me-les de sobre" 
podré continuar fent, creant, cosint...
sense sentir-me dir
"i això, on ho penses posar?",
així que ja veieu familia que us he fet cas jjjj
i finalment també he cosit una miqueta,
però només una miqueta de res...
i ara a la rutina.

Feliç dia i fins dijous!!!

Cap comentari