PER LA LAIA

I reprenem el tema regals d'aniversari per les amigues de la meva filla...
bé, amb l'edat que tenen aquest any ha tocat regals de comunió.

Us explico:
una amiga de la peque va fer la comunió al juny,
la "princess" em va demanar de fer-li alguna coseta, 
no tenia massa clar el que volia i  em va dir que ho deixava a la meva elecció.

Volia fer, com sempre, una cosa útil 
(de vegades em costa deixar de ser pràctica inclús pels regals, jjjjj).
La meva filla quan ho va veure va obrir la boca només per dir:
"mama segur que li encantarà, és maquíssima"
(pujada d'adrenalina i de l'ego).


Una tote bag personalitzada sempre és una cosa útil
(n'he fet més d'una aquí, aquí o aquí)
al mig de la bossa un cor de color vermell.


Amb pintura blava diluïda en aigua vaig fer línies a ma alçada,
m'agrada aquest resultat una mica imperfecte...


Quan ho vaig tenir a punt per embolicar em vaig adonar 
que les anses eren una mica soses 
així que unes creus acabarien de millorar el resultat final. 


I perquè fos únicament per ella vaig escriure el seu nom en un costat del cor.

Espero que amb aquestes "ratlles marineres" l'hagi pogut lluir molt aquest estiu a la platja.

Gràcies per llegir-me.


Cap comentari