SEGELL BICICLETA I NECESSERS

Per l'instagram ja us he avançat una mica el que havia fet a partir d'un encàrrec que havia rebut...

"...un regal per un noi que li agrada la bicicleta i les seves dues cosines.
Celebren el seu aniversari el mateix dia.
Ha de ser un regal similar..."

El tema de les noies el tenia força clar, un necesser per les pintures
però pel noi.... que complicat!

Val i si busco una tela amb bicicletes i també faig un necesser?
Ostres si no tinc temps per anar a voltar totes les botigues de patchwork!!!
I si després de gastar una tarda buscant finalment no trobo el que busco???
Per internet, impensable... avui és dilluns i ha d'estar fet per divendres...
No arriba la comanda segur...
Quin patiment!!!!!!

Val Laia, pensa una mica, fes tu mateixa el segell com has fet alguna altra vegada
i ho proves, si no ja trobaràs què fer...

Vaig buscar per internet una foto xula d'una bicicleta i la vaig imprimir.
Vaig crear el segell súper fàcil i ràpid amb goma eva i vaig enganxar-ho a una base.
Proves per saber si queda ben estampat.


Genial, la cosa funciona!!!
Faig el primer necesser amb tela grisa ratllada i una franja de color blanc trencat 
on estampo les bicicletes.


Com que em va agradar el segell de la bicicleta, 
vaig estampar també una tarja per posar a la part de fora
 agafada amb el trapillo al moment d'embolicar el regal.


Anem pels altres necessers, 
han de ser iguals i el que prioritzo són les teles,
vull fer-ho de color vermell.
Avui m'he llevat pensant en aquest color.
Doncs vinga, guata, tela per dins, cremalleres,...
en un moment he cosit els dos necessers.
  

Per trencar una mica amb els estampats he trobat una cinta verda de cors
que penso que hi quedarà genial,
sempre arregla la feina aquesta cinta...


I com que ha de ser igual penso en posar també un segell,
en tinc uns amb cors, trio el que més m'agrada i ja ho tinc.

Tarda passada, feina acabada.

4 comentaris

  1. M'encanta la bicicleta!! Haig de provar de fer els meus propis segells pero ya!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És força fàcil, una mica de paciència i anar provant...

      Elimina
  2. M'encanta la bicicleta!! Haig de provar de fer els meus propis segells pero ya!

    ResponElimina