ELS 12 MILLORS REGALS HANDMADE PER UN BEBÈ

Fa uns dies et vaig preparar un post sobre maneres de personalitzar una samarreta de bebè
com que sóc molt de regalar coses fetes per mi, al post d'avui et dono més idees perquè puguis regalar altres coses handmade a un bebè.

Aquests tipus de regals m'encanten perquè són fets amb molta il.lusió, únics i bonics però també regales el teu temps i avui en dia ningú disposa de temps pels altres.

Preparada? Començo amb les idees:

regals handmade bebe
1. Un set de bossetes per portar la muda quan vas a l'hospital.
2. Una manteta, ideal per tapar el bebè al seu llitet o al cotxet si fa la migdiada. Després el podràs utilitzar a terra quan és més gran i juga amb les seves joguines.
3.4.5.6.Un kit de vàries coses fetes per tu: un pitet, una bosseta de berenar o per la muda, una funda pel carnet de salut, un canviador, ... qualsevol cosa útil crec que sempre agrada a les mares ;)

regalos handmade bebe
7. Un necesser .... això no falla mai, personalitza'l amb el nom del bebè o la seva inicial.
8. Un quadre amb el seu nom; ja saps que pots alegrar fàcilment una habitació de parets blanques amb un quadre de mil colors.
9. Unes banderoles, ara estan súper de moda i són molt originals.
10. Un saquet. amb les festes a punt d'arribar i vas de casa en casa, el portes ben abrigat amb aquest saquet i seràs l'enveja de tothom!
11. Tovalloles o capes de bany. Regal estrella per la seva utilitat.
12. Una catifa de mussol. Una amiga em va passar la foto i em va dir que li fes pel seu nebot, després n'he cosit una pila més...

Ja t'he donat moltes idees perquè aquestes festes regalis handmade,
ara agafa teles, fils i tisores i gaudeix de la costura.
Però si veus que no te'n sortiràs, estic a maguiandmi@gmail.com.

Fins aviat.

5 comentaris

  1. M'encanten!!!! a més son super personalitzables i porten un trosset de la persona que els ha fet. A mi m'encanta regalar manualitats, penso que en lloc de regalar un objecte, regales el teu temps i tot alló que has fet amb tot l'amor possible!. Un petonas maquisima.

    ResponElimina
  2. Uauauuu quin munt d'idees! jo he acabat fa poc un pack per a regalar per un bebé també. Aquesta setmana que ve el poso el bloc i em dius que en penses...és el primer que cuso i m'ha costat força però estic molt contenta de com a quedat!

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. jjj moltes gràcies! Espero ansiosa veure lo xulo que t'ha quedat ;)

      Elimina